8 Οκτ 2007

Γλυκός να είναι ο Ύπνος σου ομορφιά μου ...

(Αφιερωμένο σε εσένα μα,
και σε όποιον θα ήθελε να στο απαγγείλει ...).




Σ' αναζητώ μές τις σκιές
αυτό μου μένει
μια εικόνα μια κλεφτή ματιά,
ερωτευμένη, πονεμένη.

Πολλά τα χρόνια κι οι στιγμές
σημαντικές, αγαπημένες και ... μοναδικές

Θα σ' αναζητώ,
στο πάντα στο παντού, στα όνειρά μου,
θέλω να σου πω
πως πάντοτε θα ζεις μες' την καρδιά μου ...

Καλωσορίζω στο μυαλό
τις αναμνήσεις
επιλογή μοναχική
απ' όσα πίσω έχεις αφήσει

Παρακαλώ στις προσευχές
με ένα δάκρυ τον Θεό να σε φυλάει

να σ' αγαπάει όσο κι εγώ ...

Θα σ' αναζητώ,
στο πάντα στο παντού, στα όνειρά μου,
θέλω να σου πω
πως πάντοτε θα ζεις μες' την καρδιά μου ...



ΠΑΝΟΣ ...


ΥΓ: Ειναι ενα ματσάκι στίχοι που έγραψα κάποια στιγμή
για τη μητέρα μου, όταν την έχασα.

Το αφιερώνω στη ... 'νυφούλα που χάσαμε' ...τότε, (είχε πει η μάνα μου ...)
και που σήμερα, παρέα πλέον γελούν και, με κουτσομπολεύουν,
το ξέρω, ... μα ... απο ψηλά.

Απο τα θρανία του Δημοτικού, το Γυμνάσιο, τις αντιγραφές στα διαγωνίσματα,
τις προεδρίες της τάξης, την εφηβεία - όμορφοι και οι δύο -, η πρώτη μου
θαυμάστρια στη μουσική στις συναυλίες μου στα σινεμά της εποχής ...
(θυμάσαι τον Γαρύφαλλο, την Angie ..! μουρλαμέντο?).
Την αληθινή, φιλική αγάπη, την ωρίμανση, τα άγχη για το μέλλον και,
τις ατέλειωτες συζητήσεις μας στα σκαλιά του σπιτιού της στο Λυκαβηττό,
στη Μπουκουβάλα, τα δάκρυα που ρίξαμε όταν έχασε τον Ρόννυ ...
Τα σκιρτήματα, μέχρι και που αρνηθήκαμε μια σχέση μας στο όνομα της φιλίας μας,
'να μη χαθεί' η δικαιολογία μας ...
Τη διαπλοκή που στήσαμε για να στριμώξει και να πάρει τελικά τον αγαπημένο της,
δυο εκκλησιές για μια ζεύξη, η μπλέ της καλτσοδέτα (μόνο εγώ την ήξερα!)
άρτι εκ Λονδίνου αφιχθείς περί το γεγονός καθ' οτι ... ο κολλητός ...,
τους μοιρασμένους πόνους της γέννας της, τα άπειρα χαμόγελά της και,
την αστείρευτη αισιοδοξία της, τις αγωνίες της, μέχρι και τα στέφανα
που μας άλλαξε και την απόσταση που μας εφύλαξε ο χρόνος.


Και τώρα ;;;;;

''Πολλά τα χρόνια κι οι στιγμές,
σημαντικές, αγαπημένες και .... μοναδικές.
Θα σ' αναζητώ,
στο πάντα στο παντού, στα όνειρά μου,
θέλω να σου πω
πως πάντοτε θα ζεις μες' την καρδιά μου ...''.



που λέει και το τραγούδι μου Φάννυ ...


... τις στάλες απ' τα δάκρυα μου μετράς και, με θωπεύεις, το νοιώθω.


Γλυκός να είναι ο ύπνος σου ομορφιά μου ...

Ύπνος είναι, θεϊκός, μη σε τρομάζει ...

Ο απόηχος του ονείρου σου,
στα μέσα μου κουρνιάζει ...


Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια: