15 Μαΐ 2008

Θά 'θελα να έγραφα κάτι ...

.

Θά 'θελα να έγραφα κάτι σήμερα...

Τό ήθελα πολύ αλλά,...
κομπιάζω,
μεταλλάσω σκέψεις,
συναισθήματα,
στριμώχνομαι σε μια γωνιά,
σε μια σκιά όπου,
απλά ...
. . . . . . . . τί που το λέω; ...

Θά 'θελα όμως.

Ως πού χωρεί, ... λέω,
το .."πρέπει" πλάϊ απ' το .."θέλω",
και,
σε πόσες τους εκφραστικές εναλλαγές;

Ως πού μπορούν να εκτελλούν οι εφιαλτικές σκιές
έργο θρασύ, ...
το χωρισμό της Σκέψης απ' το Λόγο;

Οι ορμές,
που κατοικούνε χωνεμένες ρίζες στο κορμί,
εκεί όπου,
ούτ' εγώ,
μήτε το είναι κι' η ψυχή μου
μπορούν να "δούν",
να πορευθούν,

δυό λόγια για τους λόγους,
να μου πούν.

Θά 'θελα όμως ...

Αντιδρώ ...

Ίσως αργότερα,
όταν θα έχω ταρακουνήσει τις ριπές φωτός,
τις αποχρώσεις 'κείνες που γεννούν πολλές σκιές,
όταν θα έχω στροβιλήσει τους διακόπτες,
σκοτάδι να μας περιβάλλει,
να ζούμε θα μας επιβάλλει σε χρόνους όπου,
οι σκιές θα έχουν ηττηθεί,
αφού τριγύρω,
άραχνο το σκοτάδι πλέον θα Κρατεί,

τότε,
αρνούμενος ξανά τον ύπνο,
θα σταθώ,
ζωή πλάϊ στη πέννα μου,
να εκφραστώ ...,

"θά 'θελα .."

για ν' ακουστεί αλλαργινά στα πέρατα,
να μου καλύψει την ανάγκη αυτή που,
τώρα,
"Θά 'θελα ...",
λέω,
κλαίω σταγόνες στο βωμό που ακολουθεί,
κι' εκείνη, ... αδειανή με καρτερεί.

Τι όμορφα όμως που αντηχεί,
-ακούω την-
μέσα βαθειά μου αυτή η κραυγή όταν,

... μιάν άλλη χρονική στιγμή δημιουργώ,
αφ' ότου εχθές, προχθές, ...

μπορεί να έκλαιγε η ψυχή μα,...

... πριν δευτερόλεπτα σημαντικά,
κατάφερα να κάνω τα μοναδικά εκείνα όπου ...

......Θά 'θελα ...".


α.α/ Αλέξανδρος
(Π.Α. - 15/05/2008 - 03:38 π.μ.)

Καληνύχτα σκιές ...

.

Δεν υπάρχουν σχόλια: