13 Ιαν 2009

Μια Καληνύχτα Ήθελα ...

.

Μια καληνύχτα να σου πώ,
ήθελα ...

σε αναζήτησα στην άκρη του χεριού μου,
σε ήθελα ...
τόσο πολύ καρδούλα μου να σέ 'βρω...

Τίποτα ...

Η ανάμνηση,
η θέληση,
η αναζήτηση,
η όμορφη στιγμή,
η νοσταλγία όσων υπήρξαν,
η τρυφεράδα όσων συνέβησαν,
η θύμισή σου,
ή της σκιάς που πισωγλίστρισε,
σοκάκι ήταν σκοτεινό καρδιά,

σαν μ' εγκατέλειψες,
γεμάτο από παρέα.

Επτά οι θυγατέρες σου,
χιονάτες στο πλευρό μου.

Πάντα εκεί θα είναι,
μαζί με 'μέναν,
το πιό κακό εχθρό μου.

Εκείνες όμως οι επτά,
χώρο θα έχουν να ζούνε,

θυμάμαι όλα,
τα πολλά,
τα λίγα,
τα γεννημένα,
κι εκείνες,

... μου τα ψιθυρούν,

εσένανε καλούνε,

όταν κοιτώ τον ουρανό,
τα χέρια όλων σας μαζί,

βλέφαρα ν' ακουμπούνε,

... να σιγοτραγουδούνε.



α.α./ Αλέξανδρος
(Π.Α.-13/01/09-01:52π.μ.)

.

Δεν υπάρχουν σχόλια: