26 Ιουλ 2010

Ανάσες Θησαυρός ...

.
Λές και το θές,
έρχονται και χάνονται οι στιγμές,
λιγοστεύουν οι ανάσες σου τριγύρω,
μα περπατάς σκυφτός,
εκεί που βίωνες,
θησαύριζες στο χθές ...

Ανάσες θησαυρός,
αύριο, μπορεί να μην τον έχεις,
ξέρεις το άλλωστε,
γλυκέ μου πρίγκηπα,
πως το ξημέρωμα,
πτυχές αναδιπλώνει στο κατώφλι σου ...

Θα ελιχθείς,
ανάμεσά τους θα περάσεις,
θα γιατρευτείς,
ωσάν το στίγμα από το δάκρυ,
οδηγό ψυχής θα κάνεις,
φώς κι' ελπίδα σου,
θα το φυλάξεις.

Θα ελιχθείς,
θα γιατρευτείς και,
πλουσιώτερος,
θε να ξημερωθείς,
γιατί,

για άλλη μια φορά,
θα σου αποκαλυφθεί ο Πόνος.

Θε να σε κυριεύσει ολοκληρωτικά,
μα,
θα πεθάνει στο πλάϊ με ότι αγάπησες,
αφήνοντας ελεύθερο το δρόμο,
για να σου μάθει να χαρείς,
μέσα απο την πικρή κληρονομιά,

... το άκουσμα του Γέλιου,
το χάδι της Χαράς,

Δυό αγαθά όπου,
άν δεν τον είχες βιώσει τον αντίποδα,

ανήμπορος θα ήσουν,
... να εκτιμήσεις.



α.α/ Αλέξανδρος
(Π.Α.-26/07/2010-01:59π.μ.)

.

3 σχόλια:

Prisoned Soul είπε...

Αν και τίποτα ιδιαίτερο στη ζωή μου δεν έχω ζήσει, εκτιμώ τα δυο αυτά αγαθά σαν και όλα τα μικρά εκείνα, τις λεπτομέρειες.

Δεν έχω internet εδώ που βρίσκομαι και ήταν τυχερό μου που βρήκα σήμερα, διαβάζω συνήθως αρκετούς αλλά στο λίγο χρόνο που μπορώ να μείνω σήμερα, έκανα μια χαζή αναρτησούλα και ήρθα εδώ, οι υπόλοιποι μόλις τελειώσουν οι διακοπές.
:)

Ο ΠΑΝΟΣ & Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ... είπε...

Μόλις τελειώσουν οι διακοπές, χαλαρώσουνε οι ανάσες... εγώ ...εδώ.
Χαλάρωσε ... και μια βουτιά για εμένα ...
Σ' ευχαριστώ ....

Π.

Ο ΠΑΝΟΣ & Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ... είπε...

Λάθος ανάρτηση .... συγγνώμη ...

Το Ιντερνετ, είναι καλό και ... κακό...

Εγώ, κακός και καλός ....

Εσύ ... τα ίδια,

Να ανταλλάξουμε ματιές κάποια στιμή ... ναί ???