12 Σεπ 2010

Κι' Όταν θα Θέλεις ...

.

Κι' όταν θα θέλεις,
Εκεί ...

να κάνεις,

Κι' όταν ζητάς,
την Έξοδο να Έχεις,

Κι' όταν κοιτάς,
στα μάτια μου,

το βλέμμα της απάνθρωπης συμπόνοιας,
απαίτηση ανθρώπινης στιγμής, κι' εγώ,

σ' έχω φροντίσει πρίν,
σ' έχω λατρέψει από,
προτάσσω εκείνα που ίσως θές πρωτού,
εκείνη, τη μεγάλη σου φυγή, να τη βιώσεις ...

Στην αγκαλιά μου καταλήγεις,
πάντοτε,
ο Μάρκος, ο φίλος κι' αδερφός.

Μη σε απασχολεί πλέον,
τί κάνεις,
πώς στριφογυρίζεις,
λερώνεις ή ... μη.

Είσαι καθάριος σ' όλα σου.
Πάντοτε ήσουν.

Νοιάξου για το Ταξίδι σου,
ασ' την υπερηφάνεια.
Κοστίζει αγόρι μου γλυκό,
το έχω ζήσει, ... ξέρω.

Μονάχα να στερνίζεσαι πως,
σαν περάσεις το Κενό,
θα σε κρατώ,

σα μάνα,
σα πατέρα,
όπως εκιό,
τον αδερφό,

λέω σου, κι εννοώ,

σύντροφος, ίσος,
όμορφος, ... Άρχοντας.

τίποτα δεν θ' ακολουθήσει,
γιατί,

εσύ 'σουν εσύ,
κι' εγώ, ... εγώ,

και τέτοιο,

... δεν θα ματαγίνει.




α.α Αλέξανδρος
(Π.Α.-12/09/2010-03:27 π.μ.)


.

2 σχόλια:

Prisoned Soul είπε...

Για άλλη μια φορά χάθηκα στις λέξεις σου, είναι πολύ σημαντικό να είσαι εκεί για όσους σε έχουν ανάγκη, ειδικά για αγαπημένους.

Ελπίζω να κοιμήθηκες καλά...!
Φιλιά

Ο ΠΑΝΟΣ & Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ... είπε...

Δεν ξέρω για τον ύπνο ... (δεν ήμουν εκεί!) ... όμως, ξημερώθηκα το απομεσήμερο με χρώματα όμορφα, πιτσιλιές από σχολιασμούς σου ...
ζεστά.

Φιλιά
Π.