25 Φεβ 2015

Έχω Έναν Καναπέ ...

.

Έχω έναν μικρό καναπέ,
διθέσιο...
για σένα και για μένα, ...

Σε πήρα αγκαλιά εκεί,
τυλίχτηκες χταπόδι, μπαλλαρίνα,
αερικό στον χώρο,
... ταξιδέψαμε ...


Όλα πανέμορφα ήσαν, και μετά,
σε άλλο χώρο, πάτωμα, ντουσιέρα,
το κρεβάτι μας ... χαμάμ ...

Όλα μικρά ... οριακά.
Πανέμορφα μικρά και οριακά ...

Υπέροχη όμως, η Σκέψη μου μου δώρισες ...


"Άφού χωρέσαμε και οι δυό, οριακά ...
το όνειρο μας ξεπερνά, ... σίγουρα ..."-μου είπες...-.

Υπέροχα ίσως να σκέφτομαι πως ..
... να σε αγαπώ μπορώ...


Ίσως και εσύ να με οδηγείς,
... στο θηλυκό μου αέναο της αγάπης ...

Δύσκολη άσκηση ... λατρεμένη ...

Για τούτη τη στιγμή σε λατρεύω,
για τούτη διαλέγω να μην πονώ,
για τούτη θα υπάρχεις πάντοτε ... εδώ ....

Να θυμάσαι πάντα,
... τον έχω εκείνον τον καναπέ ...

Έχω κι εμένα ...




α.α/ Αλέξανδρος
(Π.Α. - 25/02/2015 - 02:26 πμ.)

.





Δεν υπάρχουν σχόλια: