18 Φεβ 2008

Δυό Σταγόνες Λέξεις....

.

Είπα,
δυό σταγόνες λέξεις να σου πώ,
μέσα σ' όλες,
ίσως ψελλίσω ...,

"σε αγαπώ",

ίσως και,
φόβοι μου,
φοβίες και,
μικρές ανησυχίες,
του ... ενός.

Σήμερα,
αύριο που,
έγινε μετέπειτα ένα ...χθές,

επτά φορές πικρίες,
τόσες μισές αμφιβολίες...

Είπα δυό λέξεις να σου πω μα,...
βρίσκομαι απέναντι,
όπου μ' ακούς,

εγώ,
στην άκρη του λαβύρινθου,
... ψυχή,
στο όνειρο να βουβαθώ,
προτίμησα ...
... εγώ.


Σε δύο σταγόνες λέξεις σου,
το δάκρυ μου το χύνω,
σε επτά χορούς που χόρεψα,
μισόγυμνος σαν θέριεψα,
νιφάδες μες 'το κρύο,
σκόρπια νοήματα, μισά
μα, αρκετά για δύο.

ΑΦήνω,
το, ...Είναι,
... τη Ψυχή,
παλάμες που ζητούν στιγμή,
στιγμές να μ' ακουμπήσουν...
στεριές να μου θυμίσουν...

Δύο Σταγόνες λέξεις σου,
μία λέξη μου, δικιά μου,
σταγόνες στους ωκεανούς
που χάραξε η καρδια μου...

Λέω σου κι' ονειρεύομαι,
λέεις μου και καυχιέσαι,
πορεύομαι στο δρόμο σου,
σε ό'τι καρτεράς,
απλώνω όσα δε θωρρείς
μα,
όσα αγαπάς....

Δύο σταγόνες είπα σου,
δύο σταγόνες λέξεις,

αγάπα την αγάπη μου,

... δροσιά τους να ξεκλέψεις.





α.α./ Αλέξανδρος
(Π.Α. - 18/02/2008 - 03:59 π.μ.)


.

Δεν υπάρχουν σχόλια: