11 Φεβ 2008

Αποστακτήριο ...

.

Μυαλό αποστακτήριο,
λαβύρινθος, μυστήριο,
κανάλια, ίντριγκες,
δυό θήκες,
χώροι, τεράστιες αποθήκες....

Σου ζήτησα να σκέφτομαι,
Μου έδωσες να γεύομαι
απ’ όσες λέξεις στάζουν το μυαλό....

“Μου ‘βαλες σκέψεις...”
Όχι ..., λάθος,
Μου ... μπήκαν σκέψεις ...
... δεύτερο λάθος.

Η ... Aλήθεια μου,
πού βιώνει τη στιγμή;

Άκουσα λέξεις που έσταξαν
στο αποστακτήρι αυτό,
στο κελλάρι του κορμιού μου,
επάνω, ... εδώ.

Επεξεργάστηκα ...,

κάποιες φορές,
κουράστηκα,
διάλεξα, καταχώνιασα,
ως έπρεπε ...
... εγώ, μονάχα εγώ.

Στο αποστακτήριο,
αληθινό μυστήριο,
χώρος που έχω να κρατώ ή,
να πετώ ... το περριτό.

Αυτό που μένει πάντως,
σκέψεις, αγάπες, μυρωδιές,
ανάμνηση, ιστορικό ...,

στ' αποστακτήριο το δικό μου,
διυλίζω, το φιλτράρω,
εμφιαλώνω το καλύτερο με τον καιρό.

Δικό μου είν’ εξ’ άλλου ... μυστικό.
Δεν ξέρει το, ... κανένας.

Μόνο για 'μένα,
κι’ όχι για πάντα.

Απλοϊκά ...,
για ... Όσο θε’ να ζώ ....

στ’ αποστακτήριο το δικό μου θα κρατώ,

... χαμόγελο, ανάσα,
στάλα μικρή απο δάκρυ μου,

το τι, για 'μέ, σημαντικό ...,

το, Ότι πιό ... αγαπητό.



α.α/ ... Αλέξανδρος.
(Π.Α.-11/02/08-04:05 π.μ.)


.

Δεν υπάρχουν σχόλια: