31 Αυγ 2008

Έδειξε η Αγάπη σου...

.
Έδειξε η αγάπη σου,
... όλα,

όλα εκείνα που ...
η αγάπη μου,
πλάι σε 'σέ,

... αγάπησε.

Δροσ' αγάπες ...
λέγαμε ...

Δροσο-σταλίθρες,

του αετού τα δάκρυα,
μικρές κουτσουλοβίθρες,
στο μέτωπό μου απώθεσε ο Θεός,
... η Τύχη,

ή και,

... οι Μοίρες ...
οι Αέναες,
οκτώ άσπονδες φίλες.


Έδειξε η αγάπη σου,
πήρε, δεν έδωσέ μου,
κι' απ' τον καρπό της λησμονιάς,
σπόρο δεν μου αφήκε.

Έδειξε ο δρόμος τα στενά,
η αγκάλη σου απανεμιά,
χώρισαν, έτσι μονομιάς,
οι λύπες κι οι χαρές μας.

Πόσα περάσαν απ' το μυαλό,
πόσα μαζί μας μείναν,
πόσα, απ' όσα ζήσαμε,

περιουσία γίναν;

Σκέψου και πές,
... δές όσα θές,

κοίταξε όλα που...,

... έδειξε η αγάπη σου,

... σκόρπισε η αγκαλιά μου.

Στάχτες νωπές, ψιθυριστές,

Δροσοσταλίθρες απ' το Χθές.




α.α. Αλέξανδρος.
(Π.Α.-06/09/2008-02:50 π.μ.)

.

Δεν υπάρχουν σχόλια: