24 Οκτ 2009

Μου Λένε Όλοι ...

.

Μου λένε όλοι,
πως,
αν ψηφίσω τ' όνομά τους,
δεν θα μου ρίξουν ... βιτριόλι.

Θα προστατέψουν τα όνειρά μου,
κι' ας μην τα ξέρουν,
... του καργιόλη.

Θα φτιάξουνε μέλλον Ιδανικό,
μα,
σκέφτομαι,
για ποιόν,.... ?????

εμέναν ή ... Εκείνους ???

Για το Μισθό, ή τη Συνταξή τους?

Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε μα,
σαν συμπληρωθούν δύο (2) τετραετίες στη Βουλή,
Σύνταξη παίρνουν ΜΟΝΙΜΗ,
όλοι που κωλοκάθονται εκεί.

Ρωτήστε και,
ΜΗΝ είσαστε αρνητικοί ...

Εσύ, Εγώ, Εμείς όλοι πληρώνουμε,
αυτούς που,
διαλλαλούνε το ... Όμορφο Αύριο ....

Αυτό που,
απο παιδιά ονειρευτήκαμε,
αγωνιστήκαμε,
διαλέξαμε και χωριστήκαμε,
είμαστε όμως,
ακόμα ζωντανοί,
στη σκηνή.

Ας πούμε ...
ΤΕΛΟΣ ΠΙΑ
στα κομματικά.

ΤΟ ΑΥΡΙΟ ... ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.

ΕΜΕΙΣ, ΟΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ,
ΟΙ ΠΡΟΔΩΜΕΝΟΙ,

... ΟΧΙ ΠΙΑ.

Όσοι έχουμε καρδιά,
σθένος και Τόλμη.

Τόλμη,
... αρκεί να οδηγήσει τα παιδιά,
στο δρόμο που φυλάει τη μόνη Γνώση,
εκείνη που φωνάζει στοργικά,

... "έλα μαζί μου και,
ΚΑΝΕΙΣ δεν θα μπορεί να σε προδώσει..."

Μόνο εμείς υπάρχουμε για τα παιδιά,
Κανένας επαγγελματίας πολιτευτής.


.........
Το λόγο μου κατάθεσα εμπρός,
από τα όνειρα του ίδιου του παιδιού μου ....



α.α/ Αλέξανδρος
(Π.Α./24-10-09/01:52π.μ.)

.

Δεν υπάρχουν σχόλια: