28 Οκτ 2009

Σέρρες Μάντρες ...

.
... το κουμπάρο τον ξεφτίλα ...

έλεγε το,
-τόσο επίκαιρο-,
λεκτικό του Χάρρυ Κλύνν .... τότε.

Και σήμερα ...
τίποτα δεν κατάφεραν να μου δώσουν
τόσα, ολάκερα, χρόνια.

Τίποτα και,
όσα λίγα υπήρξαν.

Τώρα,
δύο ευρώ ζητάν για να ....
... ξανα Υπάρξουν σαν... Υπόσταση.

Των Δυό ευρώ τα Γιασεμιά ... [διαβάστε] ...

Να πώ,
θένε, εγώ,
"Ποιός" είμαι,
για να υπάρξουνε αυτοί,

... "Οι Δυνατοί".

Μα, Λογικό ακούγεται αφού,
μέχρι εχθές,
Ανύπαρκτος υπήρξα,

Ότι κι' αν έκανα.
Όσα κι' αν έκανα.

Σήμερα,
ζητούν να πάρω θέση,
... που να τους αρέσει,
... λες,
κι εγώ, τόσο καιρό,
... δεν έκανα :-))

Και σήμερα,
δυστύχια μου,
... πικρογελώ.

Πικρογελώ για όλα όσα,
.. ΔΕΝ κάνανε για εμένα.

Αξίζει σας να ευχηθώ,
πενήντα χρόνια σήμερα,
ένας Φίλος,
... Ωορε,

Άει στο Διάολο, επιτέλους,
...., Ούλοι Σας

Δεν ζητάω Αρχηγό,
... μωρέ,
ΠΟΤΕ δεν ζήτησα.

... ΦΙΛΟ εγώ ζητάω.

Αληθινό ...,

Ανάθεμά 'σε κουρνιαχτό ...



ΥΓ: Αφιερωμένο για 'μένα και, το φίλο μου τον Πασοκτζή, και τη φίλη μου την ΚΚΕ, και τον αδερφό μου απ' τον Συνασπισμό και ... όλους που θα συναντηθούμε ή, που συναντηθήκαμε παλιά, να πιούμε ένα καφέ ή, ένα τσίπουρο σ' αυτή τη χώρα, με καυθαρά μυαλά, σκέψη και όνειρα, αδερφωμένοι, με κιθάρα μουσική και αγάπη, ... Ενωμένοι ...

Απαιτείστε επιτέλους... είναι καλό.

Σας αγαπώ. Αγαπήστε αυτόν το τόπο, τον απλό λαό ... σας αγαπώ.



α.α/ Ο ίδιος / Πάνος Αβατάγγελος
28/10/2009 - 01:45 π.μ.


.

Δεν υπάρχουν σχόλια: