22 Νοε 2009

Άντε και ... Σήμερα ...

.

Σε αγαπώ,
.......
δηλώνω για τους φίλους,
τους εχθρούς,
... τους όποιους,
τους περαστικούς,
απλά, ... να ξέρουν.

Σ' αγαπώ.

Το είπα,
το εδήλωσα ...

Ακόμη,
αγκάλια μου,
σε ύπνο ταξιδιάρικο,
με καιροφλακτείς,

κοιμάσαι,
δε μ' ακούς ...

Η μύτη σου ξεβγάζει αναπνοές,
λειψές κραυγές ηδονικές,
κι' εγώ ...,
τη πλάτη σου κοιτώ,
την όμορφη,
τη σμιλευμένη από στιγμές.

Στιγμές που,
μόνη σου έζησες πρωτού,
να μοιραστούμε ...
στα ερωτικά πλοκάμια να βρεθούμε,
να απολαύσουμε τις ομορφιές,
να χτυπηθούμε,
κόντρα κι' απέναντι,
απ' τις ... κακίες,
να απομείνουνε,
οι ομορφιές.

Θα πάρεις εκιά τη πλάτη αύριο,
μα θα τη φύγεις ...

Νέα πτυχή αγάπης έφεξε,
καλή μου,

... ενόμισες.

Όνειρα έφτειαξες,
... ξανά.

Εύκολα τα έκαμες,
αυτά,

μα ...
δεν απόλαυσες,

όσα έχεις,
απ' αγάπη στη παλάμη,
μίαν άλλη που,
αγάπη,
δεν εγνώρισες ...

Στη πλάτη σου,
χαράζω τ' Όνομά μου ...
Στο βλέμμα μου,
χαράζεις τον Έρωτά σου ...

Στα μάτια σου,
χαράχτηκε το Αύριο,

και στη καρδιά μας ...
έλαμψαν όλα μαζί,

το Χθές,
το Αύριο,
και,
...
η πικρή συνήθεια του ...

" Άντε και, ... σήμερα ..."



α.α/Αλέξανδρος
(Π.Α.-22/11/2009-05:41 π.μ.)

.

Δεν υπάρχουν σχόλια: