30 Νοε 2009

Μου Λείπουν οι Γυναίκες Μου ...

.

Μου λείπουν,
οι γυναίκες μου σαν,
...λείπουν.

Ταξίδι, εκδρομή ή,
λίγο πιο εδώ,
λίγο πιο εκεί μα,
όχι κοντά μου ...

Όχι απαραίτητα στην αγκαλιά μου,
ή,
ασυγκράτητα γευόμενες τον έρωτά μου ...

Πού είναι εκεί,
λίγο πιο 'κεί,
κοντά μα,
κι' ως την Αμερική, ... κοντά!

Όπου,
δε χτυπά τηλέφωνο,
δεν έχει λόγο να χτυπά αφού,
εκείνη δεν θα είναι εκεί.

Τα πάντα πετάω στο κενό,
...
δεμένα τα χέρια μαζί με τις λέξεις,
με τις αισθήσεις,
το "Θέλω",
το .. Σε Θέλω,
κενό που ζω στη μέρα,
στη νύχτα, στο αύριο, γιατί,

μου λείπετε, ...

κι' εσύ μαζί,
με τις γυναίκες μου,
στο νου,
ψυχή,
ως το κρεβάτι,
τον ήλιο,
την ανάσα που,

... άφησες πίσω,
-"εγώ θα γυρίσω" ... είπες ... "μα, εσύ";-

Τη παλάμη σου ζεστή ν' ακουμπήσω,
τη καρδιά μου ανοιχτή να σου δωρίσω,
να νιώσω, εσένα,
απ' τις γυναίκες μου τη μια,
πως ... ήρθε πίσω.

Θα είμαι καλά, νομίζω.

Πάντα θα είμαι,
λέω, ... καλά,
αφού,

δε θα μου λείπεις όμορφη εσύ ...
μα,

μου λείπουν οι γυναίκες μου,
οι υπόλοιπες,
μαζί τους,

... κι' η Ζωή ...



α.α/ Αλέξανδρος
(Π.Α.-30/11/2009-04:42 π.μ.)

.

Δεν υπάρχουν σχόλια: