31 Δεκ 2009

Να Ευχηθώ ...

.
Βρήκα στιγμή να ευχηθώ,
κι εγώ,
γλυκό λόγο, χαμόγελο,
που συναντά ευχές μου ...

Απ' το Θησείο διάλεξα,
σε μέρη, τόπους,
να ευχηθώ,
γλυκιά στιγμή,
ευχή καλή,
αγκάλιασε τους φίλους μα,
και τους άλλους ντόπιους.

Από Μυκήνες να περνάς ευχή,
στο Άργος εκεί πιο πλάι,
στην Ακροκόρινθο ψηλά,
να βλέπεις Ξυλοκέριζα,
λιμάνι της Κορίνθου,
πιό κάτω γύρνα σου ζητώ,
στο Ναύπλιο το δικό μου.

Τράβα ευχή μου λίγο πιο κεί,
πέρνα από Ελευσίνα,
σταμάτα στο χωμάτινο,
δρόμο, εκιό πρός Θήβα,
δώσ' της καρδιάς μου τη βροντή,
να έχουνε ελπίδα.

Τράβα ψηλά,
στα Βόρρεια,
τράβα Θεσσαλονίκη,
να βρείς βορριάδες,
να 'βρεις νιές,
αρχόντο-καπετάνισες
ευλογημένοι να 'ναι.

Ως την Αλεξανδρούπολη,
να ακούσουν τη φωνή μου,
να νοιώσουνε κοντύτερα,
να πιούν κι' ένα για μένα.

Έπειτα,

στου Αιγαίου τα όμορφα νερά,
στη Τήνο, στις Κυκλάδες,
φίλησε άλλη μια φορά,
όλες μου τις κυράδες,
... σταυρωτά.

Όταν τελειώσεις γύρισε,
να σ' έχω για του χρόνου,
να με κρατήσεις να ποθώ,
ευχές να στείλω πάλι.

Γιατί ξαφνιάστηκες Ευχή;
Τι λέει το σκεπτικό σου;
Χαμογελάς μικρή, μωρή ...
ξενύχτησες και πάλι,
μα εγώ,
θα σε κρατώ ζεστή,
σαν όλους στη καρδιά μου,
κι' ο Νέος Χρόνος να πνιγεί,
μες το καλό που κουβαλούν
... τα όμορφα όνειρά μου.

Καλή Χρονιά να 'χεις Ευχή,
κι' εσείς, όλα τα μέρη,
όπου ακουμπάτε στη καρδιά,

... 'λεύτερα σαν τ' αγέρι.



α.α/ Αλέξανδρος
(Πάνος Αβατάγγελος-31/12/2009-02:51π.μ.)


ΥΓ: Καλή αντάμωση του χρόνου ........
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: