25 Ιαν 2010

Κοιτώ Στα Μάλγαρα ... κι΄ Αλλούθε ...

.

Πενήντα ενός,
απλά,
ρωτώ ...

κοιτώ στα Μάλγαρα,
αλλούθε,

κοιτώ στο Προμαχώνα,
κοιτώ,
τριγύρω μου κοιτώ,

... τί έχω να χωρίσω;

Χωρίσαμε από παλαιά ...

Του Διχασμού τη γλώσσα,
... αγαπήσαμεν.

Δέκα μιλιούνια όλοι, κι' όλοι.
Πέντε καλοί,
πέντε καριόλοι.

"Διαίρει και Βασίλευε".

ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝΕ ΟΙ 300 ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥΣ.
ΠΛΗΡΗ ...

... και εμείς ???
ΤΗΝ ΟΦΕΙΛΗ ΤΟΥΣ !!!!!!!!

ΠΛΗΡΗ ...

Ποιός ήταν άραγε ο Διαχειριστής
εκιάς της Εποχής ???

Ποιός έφαγε λεφτά απ' τα Ταμεία???

Γιατί,
... είναι άδεια τα Ταμεία?

Ποιός με ΦΟΡΤΙΖΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ???

ΧΡΕΟΣ ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΩΝΟΜΑΙ??????

Να δώστε εσείς,

ΠΡΩΤΟΙ,

οι ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ !!!

Να δώσω -ίσως- ακόμη λίγο εγώ,
αλλοιώς ......

Τον Διαχειρστή θα έβγω για να βρώ και,
μόλις κάνω το,
...
τακτοποιήσω τον θε να φροντίσω,
όπως θαρρώ ...

ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΚΙ' ΕΣΕΙΣ.
ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ,
ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΕΧΘΕΣ.

ΤΗ ΨΗΦΟ ΜΟΥ ΓΥΡΕΨΑΤΕ,
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΟΡΕΨΑΤΕ,
ΕΦΑΓΑΤΕ,
ΚΙ' ΕΝΑ ΕΛΛΕΙΜΑ
... ΚΟΥΒΑΛΗΜΑ ΣΤΙΓΜΗΣ,
ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΗΣ,
ΠΟΛΛΗΣ,
... ΕΘΡΕΨΑΤΕ ...

ΡΩΤΩ ΛΟΙΠΟΝ.

ΓΙΑΤΙ,
... ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΕΚΕΙ?

ΠΟΙΟΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ?

ΑΦΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙΤΕ,
... ΣΑ ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ...

ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΥΘΥΝΕΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΙ' ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΣΑΣ,
ΟΣΑ ΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ,

... ΤΟΤΕ ΜΟΝΑΧΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ,
ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΟΥ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ,
ΑΠ' ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ,
... ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΟΣ ΝΑ ΚΡΑΤΩ.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΚΩ ...

Απ' το '83 τη κοιτώ,
του Τούννελ την Φωτάκρη ....
....

Άει γαμηθείτε,
... απλά,
κακοδιαχειριστές.

Ζήτουλες ψήφου που σας δώθηκε,
πλούσιοι βουλευτηκάντες,
καρριερίστες,
αδερφές,
γκόμενες που,
... γίνατε υπουργές.

Πόσο μακάκας είναι ο απλός λαός που,
δεν κατάλαβε ποτέ πως, ...
... όταν στέλνει μια "Γκερέκου"
(δεν είναι αυτό προσωπικό),
στα έδρανα της άμοιρης Βουλής,
-τη λέγατε πουτάνα, ξέκωλη όλοι οι παλαιοί!!!
λόγω των ... Φίλμ ... !!! -

θυμάστε ????????????? ........ κ.α.

στη δεύτερη τετρατία της,
εκεί, επαέ στα έδρανα, στο διάζωμα,
της έχει δώσει -ο Λαός-
ισόβια σύνταξη ... ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ.
Επικρωτεί λοιπόν,
ο λαός περιοχής,
δύο Βυζί κι' ένα λουνί !!!!

Έκανε Έργο ... δεν έκανε ...
στα τέτοια της κι' αυτής,
Κωστής ο ... Παλαμής ...

Είναι αποτέλεσμα φρικτό.
Πληρώνουμέν την ... πλήρως.

Γιατί να πήγαν' όλοι οι Πράσινοι,
οι παλαιοί ή, οι νέοι,
αίφνης όλοι με το ... Γιωργή ???

Ρωτώ ...
και.. πέστε ... αλλοιώς

Που πάει γαμώτο μου,
ο Τόπος μου αυτός ;;;;;

Φωνάχτε φίλοι δυνατά, αλλοιώς,

... ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΟΡΥΜΑΓΔΟΣ !!!


.
α.α. Αλέξανδρος
(Π.Α.-25/01/2010-02:38π.μ.)


.

Δεν υπάρχουν σχόλια: