25 Ιαν 2010

Δεν Ειμαι Μια Πουτάνα Ποιήτρια ....

.

Δεν ειμαι ποιήτρια πουτάνα,
λέγω σας 'σχωρεμένη,
δεν είμαι.

Είμαι απλά, εγώ.
Απλά.

Είμαι, εγώ,

που μίλαγα στη γειτονιά,
όσα εμάζεψα για τα παιδιά,
ρούχα που έφερα για τους μεγάλους ...
είτε τους ήξερα ή,
για τους άλλους.

Λίγα βιβλία μου 'δωσαν,
τα μοίρασα κι' αυτά,
στο .... πουθενά,
μα, δεν πειράζει.

Τόπο πιάνουν οι λέξεις,
εσέ να μη σε σκιάζει ....
Μηδέ να σκέφτεσαι,
... πουτάνα πως,

δώρο επρόσφερε,
ειλικρινά,
... αφιλοκερδώς.

Δεν είμαι λοιπόν,
ποιήτρια πουτάνα επιδή,
έδωσα όσα είχα μέχρι εχθές,
στο λακριντί.

Έγραψα,
είπα,
έδωσα,
σας κατέθεσα,
μα,
... εσείς;

Που να εβρίσκεστε,
πώς να εσκέφτεστε,
τι να εγράφετε απ εδώ
κι' εις το εξής;

Αδιαφορώ.

Απλά.

Δεν ήμουνα ποτέ,
δηλώνω εγώ,
πουτάνα,
ή ... ποιήτρια,
...

απλά,
στο διάβα όλων σας,
κι' εμού,

... υπήρξα .... Εσείς.



α.α/Αλέξανδρος
(Πάνος Αβατάγγελος-25/01/2010-01:44 π.μ.)

.

Δεν υπάρχουν σχόλια: