8 Φεβ 2010

Τελική Κραυγή ...

.

Κερδίζω,
είτε απ' τη μια,
κερδίζω κι' από την άλλη.

Δεν έχω ζήσει της ζωής,
την άγρια παραζάλη μα ...,

κι' όσα θα ζήσω,
αν μου συμβεί,
ΔΙΚΑ μου θα είναι ΟΛΑ.

Εκεί που θ' αποστάσω,
τελικά,
στερνή στιγμή,
... πάλι ΔΙΚΑ μου θα 'ναι.

Όσα συνέβησαν εχθές,
όσα ... δεν ξημερώσαν.

Στο αύριο,
γυμνό κορμί,
ελεύθερο τριγυρίζω,
... εδώ,
ενέργεια, ... ψυχή,
κι' ανάσα του ανέμου ...

Το σώμα μου θα λείπει,
όπως, ... κι' εσύ,
μου έλειπες ...

Θα σ' αφουγκράζομαι,
αφού, εσένα γνώρισα,
μοιράστηκα,
αποδέχτηκα,
... περιορισμό,
ολάκερης ζωής.

Κερδίζω απ' τη μια,
νομίζω πως,
στερήθηκα ... απ' την άλλη.

Είχα να ζήσω μια ζωή,
ελεύθερη,
δική μου, ειλικρινή ...

Αφήνω πίσω,
δώρο, αντίδωρο,

... μονάχα μίαν ευχή,

"Να 'χουμε ζήσει αντάξια,
με της ψυχής τη τελική κραυγή ...".



α.α./ Αλέξανδρος
(Π.Α.-08/02/2010-02:57 π.μ.).

.

1 σχόλιο:

Prisoned Soul είπε...

Αφήνεις πίσω μια ευχή
Πραγματική υστεροφημία
Που αν όντως πραγματοποιηθεί, ακουστεί,
Ριζικά θα αλλάξει κάθε ανθρώπινη ζωή,
στο διάβα της…
Ακόμα κι αν στερήθηκες ή στερείσαι
κάποια λιγοστά,
ανούσια είναι μπροστά στα πνευματικά ζωής αγαθά
Που κέρδισες και συνεχώς κερδίζεις…
(έχω γίνει φανατική αναγνώστρια…
λογικά το έχεις καταλάβει…)