22 Οκτ 2010

Τις Χάντρες ό'που, Ανάποδα Εμέτρησες ...

.

Μετράς τι χάντρες,
από τη πλευρά που λέει,
... ανάποδα.

Ξαπλώνεις εκεί,
εδώ,
πλευριάζεις στο απόμερο,
κοιτάς,
με σκέφτεσαι,
εμένανε,
... κι' ας φεύγεις ...

Χαμόγελο έχω να σε κοιτά,
ο χτύπος της καρδιάς μου,
σε ακολουθά,
ο ύπνος, ο ανύπαρκτος,
όπου θα κινηθείς,
το αναμένει ...
και με κοιτάς,
...
σε κάθε κίνηση,
σε αγκαλιάζω,
με τόση εκτίμηση.

Είσαι τριγύρω,
λίγο,
τη καρδιά σου,
εκιό το χτύπο,
το πλευρό σου που κινά,
σαν ανάβω λιγοστά,
το φώς να δώ,

... αν αναπνέεις.

Σ' αγαπώ, γι' αυτό ...

Μη σκέφτεσαι εμένα,
μονάχα το ταξίδι να σκεφτείς ...
τα μάτι' αν θες να κλείσεις,

να σκέφτεσαι,
ό'που, ... αργότερα,
[όχι μακρυά],

μαζί, το ίδιο χαμόγελο θα μοιραστούμε,
στα ίδια τα χωράφια θε να κυλιστούμε,

εσύ που,
... εμένα σκέφτηκες,
εκεί, πριν το ταξίδι,

κι' εγώ,
που εσένα αγάπησα,
ισότιμο αδερφό,

υπομονή μου η αγάπη σου,
η δύναμή μου εσύ,
το αύριό μου δύσκολο,

... σαν έκλεινα τα μάτια μου,
μπλεκόμουν την ορφάνια μου,
μονάχα εσύ εκεί,
...
όλα, αίφνης, όμορφα γίνονταν,
...
χαμόγελα,
όπου τις Ρίζες τους θα έχουν,
χωνευτές μες τις καρδιές μας,
όπως μοιράστηκε η Ζωή,
... στο ιδανικό κι' απέραντο,

πλαταγιασμένες,
στα σοκάκια τους θ' ακούν,

... Τις Χάντρες ό'που,
Ανάποδα Εμέτρησες,

... κι' ένα Αναφυλλητό.



α.α/Αλέξανδρος
(Π.Α.-22/10/2010-01:29 π.μ.)


.

Δεν υπάρχουν σχόλια: