7 Μαρ 2012

Πηγάζει Από Εσένα η Ζωή ... μας Τραγουδά.

.

Πότισε το ποτήρι μου,
ποτό, πάγο και δάκρυ ...

απ' άκρη σ' άκρη,
ούρλιαζε στο Θεό ...
μα,
ποιός ν' ακούσει,
όσα 'κούω από εδώ;

Yγρά τα όνειρα θαρρείς,
οι στάλες μιας ανάσας,
ζωή σταλαγματιά,
κεχριμπαρένια η θέληση,
η βούληση,
ο έρωτας, ...περίσσιος ...

Συνάντησα το χέρι μου,
ξημέρωμα,
πλάϊ στο χαλί,
της μάνας μου, το ξέξασπρο ...

Όλο μου το Συναίσθησο,
το βούρλισα γιατί,
ανύποπτο ξανά,
στ' Αχέροντα τη πόρτα με ξεχνά ...

κι' εγώ γυμνός,
... από την ηδονή,
'λεύτερος από Αγάπη,
ν' ακροβατώ, παλεύω και σιχαίνομαι,
του Αχέροντα, κατάμαυρου, τα κάλη ...

Βροντά η παλάμη μου σε βράχο κοφτερό,
μα, ... τί να κόψει, ... τίποτα.

Φλογίζει αίμα η καρδιά,
στα ονείρατα, στα πέρατα,
μα, ... πίδακα δεν είδαμε ως το σήμερα ...

Έβαλε ο Έρωτας τα στήθια του μπροστά,
κι' η Αγάπη, .. σώπασε,
στην κάλμα, υποτάχθηκε...

Καμώθηκε την όμορφη μα,
... έσκουξε το πλήθος την Αλήθεια ...

Έρωτα έλα πάρε μας,
δώσε μας, πότισέ μας,
ζωής σταγόνες, δα
σιμά στους ελαιώνες,
στ' απόμακρα βουνά,
στα πεδινά,
σ' ωκεανούς, θαλάσσια μύρια κύματα,
φωνάζουν τ' όνομά σου ...

Πηγάζει από εσένα η ζωή,
μας τραγουδά,
αρμονικά τ' αποζητά,
με 'σένανε κυλάει,
ισότονα σε καρτερεί,
με 'σέναν, Έρωτα,
φυσάει τον τελευταίο της αχό,
και,

... πάρα πέρα, ... πάει ...



α.α/Αλέξανδρος
(Π.Α.-07/03/2012-05:05 π.μ.)

.

Δεν υπάρχουν σχόλια: