9 Ιουλ 2007

Από την Άβυσσο στο Φώς ...

Αφ' ότου άρχισα να γράφω ποιηματογραφήματα,
επέκταση στη δραστηριότητα των στίχων μου,
έφτασα να έχω γράψει αρκετά για να προσθέσω
εξώφυλλο και οπισθόφυλλο και να το αποκαλέσω ... συλλογή.
Το όνομά της ....

''Από την Άβυσσο στο Φώς κι' ώς των Παπύρων το Υφάδι''.

Δεν έχω εκδόσει τίποτε και δεν ξέρω και άν θα ...
Όμως, Θα έχει εισαγωγή, ιστορικό και ...
θα ξεκινάει κάπως έτσι..



ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΒΥΣΣΟ ΣΤΟ ΦΩΣ ... (15/12/2005 – 12:35 πμ)


Απο την Άβυσσο στο Φώς
Κι ως των παπύρων το υφάδι,
η διαφορά είν’ ένα χάδι ......

που το βιώνουμε,
ο καθείς αλλοιώς,

Ο ένας το χάνει παντελώς
Ο άλλος το έχει διαρκώς,
Η άλλη το νοιώθει στο κεφάλι

το διπλανό παιδί το ψάχνει.

‘’Δεν γίνεται να έρθει μες το φώς’’,
... φωνάζει η μάνα του
κι εκείνο,
‘’... δώστο μου, φέρε το μου, αλλοιώς ...’’,
Φωνάζει,
Σαν το Άλλο θ’ απογίνω ....

Θάρρος χρειάστηκε
Να φέρουμε στη γνώση μας κουράγιο
Θα το πετύχουμε,
είπαν οι πολλοί
Με ή χωρίς του καθ’ ενός τον Άγιο,

Στιγμή δεν πέρασε
Στη νόηση του πλήθους τη μικρή
πως,

Απο την Άβυσσο στο Φώς
κι’ ως των παπύρων το υφάδι,

Η διαφορά είν’ ένα Χάδι ...

Σαν το ακούμπισμα εκείνο το ελαφριό
που ένοιωσα απο εκείνον τον μικρό

προτού η Άβυσσος το νου,
να μου τον πάρει.

4 σχόλια:

Ιωαννα είπε...

Μπορει αραγε κανεις να σχολιασει το παρελθον ...τα βηματα ...τους ηχους ...τα χρωματα.... τις αυρες που κοιταζονται στις λεξεις ...στην παυση της μουσικης
..

Χαδι λοιπον....ως το παπύρων το υφαδι ...
Ε λοιπον ....θα ηταν ομορφη και μια ποιητικη συλλογη με τιτλο ΥΦΑΔΙ .
Ν αφηνει τα χαδια της λεξης να βγαλουν το ταξιδι ....

Υστερα παλι ....
Εσυ εισαι ο γητευτης , δικο σου και το ταξιδι, δικη σου και η γητεια .


Ιωαννα ,
εκεινη της κοκκινης φουστας εξω απο τις μπαρες

Ο ΠΑΝΟΣ & Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ... είπε...

Σ' ευχαριστώ για το σχολιασμό σου ιδιαίτερα γιατί γνωρίζω ότι σχολιάζεις αραιά, επιλεκτικά και ... ιδιαίτερα.
Επειδή το σχόλιό σου αποτελεί και τον λεγόμενο 'σεφτέ' στο λιμάνι μου, θα παρατηρώ πλέον τους ανέμους και τους καιρούς να δω για το ταξίδι ...

nellinezi είπε...

Καλορίζικο και καλοτάξιδο το μπλογκ σου! Ε ναι ! Καλύτερα έτσι. Να μπορούμε κι εμείς να λέμε άποψη!

Μου έκανε εντύπωση ,αυτό που διάβασα. Στο μυαλό μου σε είχα για άλλο στυλ γραφής, άλλο στυλ στίχων. Μου άρεσε όμως και στο εύχομαι να αποτελέσει κάποτε το ξεκινημα της ποιητικής σου συλλογής.

Ο ΠΑΝΟΣ & Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ... είπε...

Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και καλώς ήρθες. Και καλό καλοκαίρι ......