17 Σεπ 2007

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ... ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ.

Ο Καραγκιόζης παληά θα φώναζε :

' Έεεεε ρε παιδιάαααα .....
τ' άρματα πιάστε να σωθούμ' απ' τον Πασά ... '

Είχε φωνή ο Καραγκιόζης.
Νά 'ναι καλά ο Ευγένιος που τον συντήρησε.

Ας έρθουμε στο σήμερα, ... έεεε ρε παιδιά.

Τι βλέπω σήμερα ;;;;;

Πως φωνή αληθινή, ζεστή, καυστική και ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ
έχουν μόνο ..... τα παιδιά.

Οι πολιτικάντηδες όλοι, μα ΟΛΟΙ, αίφνης γίναν ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ.
Προστάτες του περιβάλλοντος.
Πουλημένοι σε πολιτικές και διαβουλεύσεις την μια ημέρα,
οικολογοι την άλλη, γιατί .... έτσι ΣΥΜΦΕΡΕΙ. (βλ. σχόλιο περι εκλογών ...)

Οι μεγάλοι, ξεγυμνωμένοι απο ιδεολογίες πλέον λόγω της
ΑΠΟΛΥΤΗΣ ταύτισης με το τραπεζικό σύστημα και το πλαστικό χρήμα,
ήτοι ... υπερχρεωμένοι, καταπατητές, εμπρηστές, συμφεροντολόγοι,
ατομικιστές κλπ. χρόνια ολόκληρα εκώφευαν και,
σήμερα ...... το επαναλαμβάνουν κατα συρροή.

Μόνο το δάσος Καιάφα φαίνεται τους νοιάζει(πολιτική υποκρισία γιατί,
μέχρι πρόπερσι δεν το άκουγα πουθενά) και τα 62 στρέμματα που το ΠΑΣΟΚ
παρεχώρησε δια νόμου στο Καζίνο και η ΝΔ το τίμησε.

Για τα καμμένα ελάφια, την υπόλοιπη προβληματική ζωή
των ζώων και την επιβίωσή τους ... ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ!!

Αμέριστη υποκρισία λοιπόν ΚΑΙ απο τους μεγάλους (ενήλικες ...).

Οι μόνες φωνές που μένουν ΑΛΗΘΙΝΑ ΑΝΗΣΥΧΕΣ
και προβληματισμένες ανήκουν σε συμπολίτες μας
από 11, 12 έως και 18 ετών.

Συζητούσα μόλις εχθές, με ένα απόλυτα καθαρό και σοβαρό μυαλό,
ετών περίπου 12-13 που μεγαλώνει στην Ιταλία.
Ίσως να ωρίμασε πριν την ώρα του, όμως, υπήρξε άψογος συζητητής,
ισότιμος (!).

Άξιος γόνος άξιων γονιών. Η πορεία τους ελεύθερη σήμερα,
μα, για να έχουν μεγαλώσει αυτό το παιδί, μόνο άξιοι
μπορούν να χαρακτηριστούν.
Εκείνοι βεβαίως που τον περιέβαλαν τα σημαντικά του χρόνια της νόησης.

Μου εμπιστεύτηκε λοιπόν, τους προβληματισμούς του ο Γιώργος για το περιβάλλον
και τον πλανήτη, σε μια διμερή τηλεφωνική συζήτηση (Αθήνα-Τεργιέστη),
που έκλεισε με μια αποστομοτική, δική του έκφραση που, ειλικρινά,
υπόσχομαι πως δεν θα ξεχάσω.

Με ρώτησε, ''και πότε θα μάθουμε το μάθημα απο τα λάθη μας ; ''

Επειδή έμαθα να είμαι Εγώ σε αυτή τη ζωή, δεν μπόρεσα παρά,
την αλήθεια να του παραθέσω.

Όταν η φύση θα ολοκληρώσει το έργο της ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ,
και φυσικά πολλοί απο εμάς - ιδιαίτερα οι υπεύθυνοι - θα έχουμε
εκλείψει (βλ. Αγγλία 2007..), ΤΟΤΕ και μόνο, όσοι μείναν στην ζωή,
δώρο απο μια φύση που ΞΕΡΕΙ να κρατά ισορροπίες, θα έχουν την ευκαιρία να ξαναφτειάξουν μια κοινωνία που θα έχει μάθει απο τα λάθη της, θα έχει πετάξει
πυρηνικά και κάθε άλλη επιβλαβή τεχνολογία, θα εφαρμόσει ίσες ευκαιρίες
για όλους και, .... μακάρι να στείλει το ''πλαστικό χρήμα''
στον παλαιό καλό Καιάδα (το γράφω σωστά το βουνό ???).

Θεωρώ, πρώτον απο όλους Εμένα, υπεύθυνο για την σημερινή κατάσταση.

Επειδή όμως πιστεύω στη δύναμη του ανθρώπου και, επειδή
ΟΛΟΙ οι άνθρωποι είναι ίσοι απέναντι στο δικαίωμα στη ζωή,
δηλαδή στον χρόνο, έρχομαι σήμερα το βράδυ που γράφονται
αυτές οι γραμμές να σας ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ, εν ονόματι και,
σαν χρέος στους νεώτερους γόνους, φίλους, βαφτισιμιούς/ές,
και κάθε είδους προσφιλείς υπάρξεις,
να μιλήσετε σε όσους περισσότερους μπορείτε
για το πρόβλημα του περιβάλλοντος, όχι μόνο του τοπικού αλλά,
του Πλανήτη.

Να ενεργοποιήσετε και κινητοποιήσετε κάθε πλευρά της καθημερινότητας,
κάθε γνωριμία σας, κάθε γραμμή απο τα blog σας, κάθε γνωστό εκτός συνόρων
που μπορέι να έχετε, κάθε γλώσσα που μιλάτε για να γράψετε μήνυμα,
κάθε δευτερόλεπτο που περισσεύει στην μέρα σας, κάθε γιορτή
που θα παραβρεθείτε και κάθε ξημέρωμα που θα ζήσετε συντροφικά,
για να ενώσουμε τις τεράστιες ανθρώπινες δυνάμεις μας και να παλέψουμε.

Ενα δώρο ζωής να προσφέρουμε στο σύνολο αλλά, ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ, σε κάθε νέο άνθρωπο
που κοιτάει αγχωμένος μπροστά στο μέλλον του, προβληματισμένος.

Και να μπορέσουμε να οργανώσουμε μια ανθρώπινη αλυσίδα που θα αποτελείται
απο ανθρώπους 7, 12, 18, 24, 35, 43, 49, 55, 62, 87, 101 ετών.

Μια αλυσίδα που θα αποδείξει στη Φύση ότι υπάρχουν ειλικρινά μετανοιωμένοι,
που έχουν κατανοήσει και αποδεχτεί την κακή τους συμπεριφορά, αποφασιμένοι
να συμπαρασταθούν στον αγώνα της για επιβίωση, ικανοί να συμβιώσουν μαζί της
στο εγγυημένο μέλλον της ζωής του Σύμπαντος.

Η Φύση ΔΕΝ μας εκδικείται. Αγωνίζεται να επιβιώσει.

Κι αυτό θα μας κοστίσει. Όμως, την ισορροπία της
θα την επιβάλλει ξανά. Το ξέρει καλά το παιχνίδι ...

Η Φύση δεν είναι ο εχθρός. Εμείς είμαστε.

Οι πολιτικοί αρχηγοί ανα τον πλανήτη δεν είναι ''Ο Αρχηγός''.
Εμείς είμαστε.

Σας αποζητώ λοιπόν ''συνοδοιπόρους''.

Με καθαρό μυαλό, ενωμένοι πλάϊ σε αυτούς που μπορούμε,
χωρίς κανένα φόβο, να εμπιστευτούμε....

Τα ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ. Τους μοναδικούς φίλους μας.

Και η Φύση, ΤΟΤΕ μόνο θα μας συνοδεύσει. Να το ξέρετε.

Γιατί ο Γιώργος ΔΕΝ πρέπει να νοιώθει προδωμένος απο εμάς.
Να μας νοιώθει πλάϊ του ΩΦΕΙΛΟΥΜΕ.


Επικοινωνήστε λοιπόν .... ΑΝΑ τον Πλανήτη ... ΓΙΑ τον Πλανήτη!


Πριν να είναι αργά ........ Έεεεε Ρεεε Παιδιάααααα ....



α/α. Αλέξανδρος

(Π.Α. 14/09/2007 - 01:57 π.μ.)

2 σχόλια:

Ο ΠΑΝΟΣ & Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ... είπε...

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ....

Τις επόμενες στιγμές και ημέρες απ' όταν εδημοσίευσα το άρθρο αυτό, το ευαίσθητο,
έστειλα ένα e-mail σε 27 ανθρώπους που γνώριζα προσωπικά.

Δεν σας έχω πεί άλλά, απεχθάνομαι και ΑΡΝΟΥΜΑΙ να επικοινωνώ με ανθρώπους χωρίς ταυτότητα.
Στον κόσμο των bloggers αυτοί είναι, δυστυχώς, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ.

Εκείνοι οι 27 το έστειλαν σε άλλους δικούς τους που, σήμερα πια, περίπου 637 άνθρωποι έλαβαν το μήνυμα ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ. (στοιχείο απο ολονών τις πληροφορίες ...).
Το τελικό νούμερο παραληπτών πιστεύω πως θα είναι ικανοποιητικά μεγάλο ώστε, να συνδεθεί στην παγκόσμια αλυσσίδα παρομοίων μηνυμάτων και ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ να φτάσει στα αυτιά των εμπλεκομένων.

Να σας ευχαριστήσω λοιπόν για αυτό.
Όπως επίσης που μου τηλεφωνήσατε, όσοι με τιμήσατε με την επικοινωνία σας, την προσωπική.

Bloggers or not, το τηλεφώνημα ΜΕΤΡΑΕΙ.

Να απαντήσω τώρα ...

@ Μαριάννα. Όχι, δεν πήρα σχόλιο απο τον ενδιαφερόμενο. Ίσως μέχρι σήμερα δεν γνωρίζει πως, εμείς πρέπει να δίνουμε το παράδειγμα εαν θέλουμε να έχουμε και το δικαίωμα της ελεύθερης κριτικής. Έχει όμως το πλεονέκτημα της ηλικίας που σημαίνει ότι, όσα ειπώθηκαν και γράφτηκαν, υποχρέωσή του είναι, (κι επειδή είναι σωστός πιστεύω πως θα το κάνει) να τα μεταφέρει πρώτος εκείνος σε συνανθρώπους του και πρώτος εκείνος να προκαλέσει φίλους, φίλες, δασκάλους και δασκάλες και όποιον άλλον στο περιβάλλον του, να διαβάσουν το σχόλιο στο στέκι μου (blog) για το καλό όλων μας. Και να το προωθήσουν με τη σειρα τους.
Εγώ, την έκανα την προσπάθειά μου. Και δεν σταματάει εδώ ...
Εκείνος μένει να φανεί συναγωνιστής της υποστήριξής μας. Των 637 που καλείται να συμπληρώσει ώστε η αλυσίδα που αναφέρω να γίνει πραγματικότητα.


@ Koubitsa Σ' ευχαριστώ για την αποστολή του στην Πολωνία. Πάνε 19 χρόνια που γνωριστήκαμε και, πρέπει να παραδεχτώ πως, μοιραζόμαστε τη ζωή σε όλο της το μεγαλείο και... το χαίρομαι.


@ Τατιανή μου, (!) Καλή μου συνεργάτιδα, σου λέω το έχει ο μικρός το τσαγανό. Μην παρεξηγείς.

Ξέρω, ο χωρισμός σου σε έχει απομακρύνει απο το Internet.΄Κι αν έχεις φύγει μακρύτερα απο όσο σε ένοιωθα, όταν το διαβάσεις αυτό, να μου ξανατηλεφωνήσεις. Εξ' άλλου, πάντοτε καλύτεροι ήμασταν εμείς στις κουβέντες παρά στο ........ ανύπαρκτο.

Να σου εκμυστηρευτώ και κάτι ....
μου αρέσει που δεν με σχολιάζουν. Μου σώζει χρόνο και φαιά ουσία.
Εξ' άλλου, με αντιμετωπίζουν ως ισότιμο αφου κι εγώ δεν σχολιάζω (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων φυσικά) , και δεν με σχολιάζουν ..... (ωραία).

Ο μετρητής του blog κάνει τη σοβαρή δουλειά να μου αποδεικνύει όσα έλεγα προ διετίας.
Ότι, μπαίνουν πολλοί, λίγοι όμως χωρίς κουκούλες'.

Ελπίζω αυτό να μην γίνει το μέλλον των blogs ...

Ο ΠΑΝΟΣ & Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ... είπε...

Και εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι !!!

Η απάντηση είναι σε όσους μου τηλεφώνησαν και σε μερικά e-mail αλλά, ..... ξέχασα (!) να απαντήσω και το έκανα απο εδώ.

Πράγματι, η ανωνυμία με ενοχλεί.
Πράγματι, με ενοχλεί η μονόπλευρη κριτική ΧΩΡΙΣ παράλληλη ενεργητικότητα και πράξη.
Πράγματι, τους νεώτερους εκτιμώ και πάντα η πόρτα μου ανοικτή θα είναι για το πέρασμά τους.
Πράγματι, εκτιμώ όταν οι τρόποι ενός παιδιού που προσπαθεί, η συμπεριφορά του με καθηλώνει.
Πράγματι, ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ όταν συναναστρέφομαι οντότητες (μεκρές-μεγάλες) που έχουν μάθει να ζητούν κι απο την άλλη να προσφέρουν.

Δεν είναι πολύπλοκο αυτό. Είναι σαν να βάζω νερό εγώ στο άλλο ποτήρι και να μου γεμίζουν κι εμένα στη συνέχεια το δικά μου ....

Κι απογοητεύομαι απο τις μονόπλευρες σχέσεις. Τρελαίνομαι. Απαράδεκτες. Ανυπόστατες.
Σε όποιο επίπεδο.

Έχω βιώσει τέτοιες, δυστυχώς. Στην χωρισμένη μου οικογένεια μέσα. Πολύτιμα, χαμένα χρόνια.
Γι' αυτό και νοιώθω την μοναξιά, γι' αυτό μου αρέσει να κρύβομαι απο αυτήν.
Δηλαδή, .. να επικοινωνώ.

Γι' αυτό και σας γράφω κάποια πράγματα να μοιραστώ.
Να μου γράφετε κι' εσείς όμως, ... εντάξει ? .......


Π.