2 Φεβ 2008

Εκεί ...στη Πλατφόρμα ......

.

Εγώ,
ήμουν στη πλατφόρμα.

Πέρασες φούρια
μαζί με το συρμό,
αυτόν που,
δεν σταμάταγε
σε τούτο το σταθμό ...

Σε είδα όμως ...,
για 'σένα εμίλαγε,
ο κόσμος όλος.

Είπα κουβέντα να τους πώ,
όμως,
το τρένο έφτασε δειλό,
το επόμενο ...,

... έπειτα λές ...,
εικόνα πλήθους έμεινε,
στην αποβάθρα λιγοστό.

Φεύγουν οι άνθρωποι,
ψυχούλες,
με το δικό τους το συρμό,
ενίοτε, ... οπότε ...
εγώ, τι να τους πώ;

Ακολουθώ;

Κι' εγώ,
ήμουν εκεί σιμά,
στη πλατφόρμα.

Οι ράγες, το δενδρόξυλο,
λεμονανθός κι' η εικόνα ...

Αναζητούσα να σε δώ,
να συνοδεύεις, άθελά σου το συρμό,
με το καλό,
ως τον επόμενο σταθμό.

Κι' εγώ,
ήμουν εκεί, στη πλατφόρμα.

Λες πως,
κανένα τρένο δεν επήγαινε εκεί όπου,
εγώ,...
θα έβρισκα το σταθμό,
τον ένα,
εκείνο το τερματικό,
μια ζωή ταξίδι μου με 'σένα.

Εκεί,
στη πλατφόρμα αναμονή.
Λίγες οι ώρες κρύβονται,
πριν απ' το ανούσιο πρωί.

Κοιμήθηκαν τα τρένα,
έρμοι για λίγο οι σταθμοί,

μα ...

Εγώ,... εκεί.

Σιμά στο πέρασμα,
φαντάσματα βαγόνια,
από την πρώιμη εποχή,
του άλλου του αιώνα.

Εσύ, ... μορφή,
εγώ, ... σκιά.

Του σταθμού τα φώτα λιγοστά,
έρχεται η φέξη του φωτός σε λίγο,
μέθη στο δευτερόλεπτο ...

Κοίτα ...,

περνάει το πρώτο τρένο,
... πρωϊνό.

Κι' εγώ,
εδώ στη πλατφόρμα.

Άγνωστα πρόσωπα, παντός καιρού,
κατοπτρισμοί στις περατζάδες του συρμού,
απ' τη πλατφόρμα του σταθμού,

... έμειναν 'δώ,

βιός κληρονομικό,
... προσωπικό,

ιερό καρτέρι να θωρρώ,

λέω,

σ' όσα βαγόνια θα μετρώ,

πάντοτε 'σέ ...,

... βαγόνι όμορφο,


... στα 'σώψυχα θ' αποζητώ ...




α.α / Αλέξανδρος
(Π.Α.-02/02/2008- 11:23 μμ.)

.

Δεν υπάρχουν σχόλια: