24 Ιαν 2009

Μίλησα με τη Ψυχή μου Απόψε ...

.

Μίλησα με τη ψυχή μου, απόψε,
Ένοιωθε, μου είπε, μόνη ...
... Λατρεία μου ...

Πόσες στιγμές θα ζήσουμε μαζί;
Πόσες βροχές ή χιόνια;
Οι μαργαρίτες που μαδήσαμε,
να γίνουν άραγε πιό πολλές
τα καλοκαίρια όπου,
νομίζουμε ... έπονται;

Είμαι εγώ, μου είπε,
εδώ, με ‘ σένα, τόσο Καιρό ...
Αυτός, ό που ήταν,
έφυγε,
Ο αλλοτινός,
ο Αύριο,
θα έρθει να μας βρεί;

Είπα της,
έλα και κούρνιασε σιμά,
Ξέρεις τα κατατόπια,
Χουχούλιασέ μου αναπνοές,
Μη μου φοβάσαι, στό ‘πα.

Ελπίζω το ξημέρωμα να δώ,
Μαζί με ‘σέ Ψυχή μου,
Να ευχαριστήσω το Θεό,
Κι’ άλλη φορά,

Όπως το κάνω, όσο μπορώ,
Αγκάλια μου με ‘σένα.

Δώρο μας το Αύριο καλή μου,
Περιουσία μας το Χθές,
Έλα σιμά χουχούλιασε και,
... μίλα μου όσο θέλεις...

Ως, ... να μην έρθει τ’ Αύριο ...
κι’ ας μείνει μόνο του το Χθές,
μακρυά από 'μάς η μπόρα.

Μου φτάνει εμέ μονάκριβη που,

... μ’ αγκαλιάζεις Τώρα.


α.α. Αλέξανδρος
(Π.Α.-23/01/2009-02:34π.μ.)

.

Δεν υπάρχουν σχόλια: