2 Νοε 2009

Νόμισα ...

.

Νόμισα πως,
έχασα τη παρθενιά μου χθές,
...
έζησα, σε μια στιγμή,
τα όνειρά μου όλα,
χθές,

ξύπνησα τρέμοντας,
η παρθενιά μου,
αιμοστάλκτη,
αλλού με οδηγούσε,
μα ...
δεν ήτανε δική μου,
αλλοίμονο,
των ιδεών μου ήτανε,

... ο Βιασμός.

Κοιτώ 'ξωπίσω μου,
κοιτώ τ' απέναντι,
κοιτώ 'σα εφύλαξα,
... Εντός.

Εκεί,
... καλά πάντα κρατούν,
στο είναι μου,
... Ιωάννα,
.. Ασπασία και,
. Ευφροσύνη,

κινούμενες ως,

η Αρετή,
η Καλωσύνη και,
... η Σωφροσύνη.

Κοιμούνται πλάϊ μου,
αγάπες μου,
τη πλάτη μου χαιδεύουν,
το μυαλό,
ξυπνούν μαζί μου και,
... σιγοντάρουν,
αδερφές,
καλές και, ... στοργικές.

Δεν έμαθα,
- ακούτε τι θα πω,- ...
Τί, είναι Μίσος,
Τί, νά 'ναι Εκδίκηση,
του άλλου ανθρώπου το ... κακό.

Δεν το 'χω ...

Κληρονομιά,
απ' τους,
που με ανάθρεψαν,
όσους θε' να τιμήσω.

Αλήθειες λέω,
σήμερα,
πάντοτε έλεγα μα,
ανίκανοι, ανήμποροι
αθέλητοι,
κάποιοι,
να με ακούσουν.

Τ' αφήνω λοιπόν καταγραφέν!

Από εμένανε τον .. Έν.
δώρο να σας φιλοξενεί
στα όνειρά σας,

έγραψα για Μινώταυρους,
για αέρηδες,
για μύλους,
μα,
και για τα παιδιά και,
τους χορούς,
και άλλα μύρια,
καρδιακά,

ώς τα αισθάνθηκα,

... τα Μύρια Όνειρά σας.

Μα,

Λέξη δε μου έγραψε,
... κανείς.

Κι' εγώ,
που νόμισα ότι,
αφού ζητήσατε να είμαι εκεί,
... εσείς,
τώρα,

... πού είστε;

Νόμισα, λοιπόν,
πως θα γνωρίσετε πως έφυγα,
... όχι από τις ειδήσεις,
αλλά,

απο την επαφή.

Από το Διαδίκτυο.

Εδώ γελώ γιατί,
πολλάκις έχω πεί πως,

... η απομόνωση στη φυλακή,
πιο ζέστη βγάζει,
και, πυγμή,
απ' όσα,
στο Διαδίκτυο,
υποτίθεται ότι ..."μοιραζόμαστε"

Πλαστά εργαλεία αγαπάτε,
πλαστή επικοινωνία ...

όργανα υποχθόνια,
που απλά ...,
τα έζησα ...

Με συγχωρνάτε φίλοι μου,
που,

... νόμισα.



α/α. Αλέξανδρος
(Πάνος Αβατάγγελος-03/11/2009-06:17 π.μ.)

.

Δεν υπάρχουν σχόλια: